Joulun aikaan oli rahat todellakin tiukoilla koska Kela ja Varma antoivat minulle "kivan" joululahjan ja päättivät että vaikka mulla sitä sun tätä vaivaa onkin niin olen kuitenkin työkykyinen ja he eivät enää kuntoutustukea maksa (vaikka kuntoutussuunnitelmakin on ihan kesken vielä. Noh , siis asiaan. Annoin sitten tytölle itse tekemiäni lahjakortteja lahjaksi joissa oli esim jalkahoito tai manikyyri. Hän on nyt käyttänyt sitten pari niistä jo :) Äsken tuli manikyyri lahjakortin kanssa ja minä rasvasin,hieroin,poistin vanhat kynsilakat ja lakkasin uudestaan ja sitten vielä viilasin kynnet saman pituisiksi. Samalla olemme luonnostaan yhdessä ja voidaan jutella asioista. Tänään toki samalla kyselin Isä meidän rukousta ja Uskontunnustusta koska tytön pitää ne huomenna rippikoulu tapaamisessa osata.

Nautin itsekkin noista hetkistä kun saa antaa hellyyttä toiselle ihan siinä samalla kun hieroo ja rasvaa jne. 14v tyttö kun ei nyt niin hirveästi anna itseään enää halata muuten vain. Toki onneksi aina välillä tulee itsekkin halaamaan ihan yhtäkkiä. Ja olen onnellinen myös siitä että meillä on hieno yhteys kummallakin vanhemmalla tyttöömme ja hän pystyy kertomaan meille asiasta kuin asiasta. On aina pystynyt. Toivon todella että tuo yhteys tulee aina säilymään ja että hän tietää voivansa kertoa meille ihan mistä tahansa asiasta.

On myös mukavaa että aina välillä koko perhe sulkee koneensa ja tv ja pelataan yhdessä jotain lautapeliä tai korteilla. Haaste lautapeli oli ainakin naapurilta täysin nappi valinta meidän perheen joululahjaksi. Aattona sitä tuli jo pelattua koko perheen voimin monta tuntia :) Kummasti jopa minä yritin konttia pöydän alta kirja pääni päällä keikkuen :D